Sista innan jul

Nu sitter jag med kläder i stora ögar och to-do-listor på varje vägg.
Imorgon bär det av till Sverige för att fira jul.
Jag är inte färdig med alla julklappar och blir dessvärre nog inte det heller..
Men jag ska ändå hem, och det känns bra.
Få kramas och prata med sina nära kära några lugna dagar i regnet. (Det snöar inte i nedre delen av Sverige längre..)

Så jag ville bara önska alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
Ta vara på den tiden ni får med er familj, tiden går fort och du vet aldrig vad som väntar dagen efter. Så säg det du menar idag och inte imorgon, du kanske bara får en chans..

Många kramar Elina


Kommentarer
Postat av: Birgit

God jul, Elina!! :)

Kos deg masse! :)

Klem

2008-12-21 @ 01:46:33
URL: http://shoops.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0