♥Snö♥

♥ Finns det något finare än snö?(förutom min älskling ;)) Inte mycket i alla fall..

Då passar det väldigt bra med Frank Sinatra - Let it snow, let it snow, let it snow. Lyssna gärna på den på min iPod här bredvid (nr 3) ----->

Jag ville hitta en video av honom, men istället ramalade jag över denna...



Ja folken... Hon är otroligt sexig och vacker, och hon har en röst som jag skulle döda för att få. Men kärahjärtanes vännen, ta ut tuggummit ur munnen! Du hör ju inte vad hon sjunger!!
Sorry hun, men lämna de klassiska låtarna till proffsen....


Hehe, där var visst dagens kritik.

Dagens andra kritik borde vara till mig själv som sitter här när jag har en bok att läsa ut på ca 6 timmar. Woohoo, back to work!

Kos dere i snön!

Kommentarer
Postat av: elmona

Fineste! http://www.youtube.com/watch?v=nFtOQfuNZLA

2008-12-05 @ 18:59:29
Postat av: Birgits

Åh fy faen.

Hehe

I love Sinatra...

2008-12-06 @ 21:54:44
URL: http://shoops.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0