fan va svårt det ska vara

att bara ta tag i sig själv och göra det man ska. Varför sitter jag här nu liksom?! Nu är detta iof skola så jag får lite bättre samvete.
Men det jag borde göra är egentligen att antingen ta tag i läsningen hemma eller get my sorry ass tillbaka till skolan och göra klart plakatet.
Men istället sitter jag och lyssnar på musik, kollar på Mtv och är inne på olika pyssling och fixingssidor.

Kansigt nog har jag faktiskt börjat på julkänslor. Jag har haft det ett tag. Jag vill pynta, laga, mixa, smaka, PYSSLA! Jag sitter på panduro och bara drömme rom att få sitta i ett hörn och bara göra det jag vill! Jag vill göra blomdekorationer, sy kläder och massa sånt. Jag vill mixa låtar, sjunga, dansa - vad som helst!



Men INTE plugga. Just nu iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0