Ibland är det bra att ha blogg.

Som nu tex. när jag nästan har tappat rösten..
Tror inte det har hjälpt att jag har gått utan jacka ute två dagar i rad plus att jag stog och gallskrek till Rihannas - take a bow går när jag tog uppvasken.
Jaja.
Idag skulle jag upp tidigare än vad jag gick upp, var knasigt trött för klockan var en liten busis, haha, jaa en liten busis var han. Ni förstår att när den ringde kl 06.30 så ställde jag om den till 07.00 och la mig ner för att sova. Och då ringder den igen, då tyckte den visst att den var l 07.00.. Vilket den faktiskt var. Men jag tror att den skojade med mig och bara hoppade fram i tiden lite. BUSIS!
...
Satt precis i telefon med en från Swedbank som sa att om jag inte vll ha mitt studiebidrag till deras mongokonton så måste jag åka till en av deras banker.. OKEJ. Jag får alltså pallramig till sverige IGEN. orka för fan..
Tycker inte ens om svenkar! .. Bara vissa såklart, de jag känner är ju okej!
Men det svenska jävla språket, och så tar de sån jävla plats, vet inte var de ska och bor i jävla kollektiv, rör sig i flockar, snåla är de också!!
Fyfan...
Tänk att jag var en sån.. ännu en av mina mindre stolta perioder, som den tiden då man hängde på torget och drack 3,5or i platåskor.
Fyfan...

Nä nu ska jag krabba mig till skolan, för att sedan kraba mig hem för att skriva min bildanalys som ska vara inne om en vecka..
..Yes...

Åh just det! Imorgon ska jag jobba på byporten och då sa min chef att jag skulle ta på mig lite fina kläder, inte för att jag inte har det, hon har ju sett mig i fina kläder, haha, det är lite mer "fancy" där än på Oslo City där vi har baggjeans och t-shirt.
Mottat!
Så det blir till att gräva i garderoben..

Det var det, nu måste jag verkligen gå!

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: S

Jag tycker mig ana lite bitterhet idag frun! hahahaha



Svenskar är fina människor! Jag är fin! ;)

Ser framemot IKEA sen, good luck at Byporten! :)

2008-10-24 @ 09:45:29
URL: http://s0bie.blogg.se/
Postat av: DrFanny

FUCK U!!!

Inte racka ner på fosterlandet, din förrädare!

AKKURAT!!!

2008-10-27 @ 21:46:56
URL: http://drfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0