Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt HURRA!

Åh kära hjärtanes vad glad jag blev idag när jag vaknade.
Vi skulle sova 30 min till men jag var verkligen tvungen att gå på toaletten. Så jag gick upp och när jag skulle gå in i sovrummet för att sova så stannade jag för att titta vad slags väder det var. Det var ett så märklitgt ljus, jag tänkte att det skulle bli en helt jävlig regnig dag.
Men nej.
Åh underbara nej.
Det var inte regn.
Det var SNÖ!
Underbart vita mjuka små flingor som seglade ner på backen.
Världen är aldrig så vacker som när det snöar!
Jag blev helt till mig och hoppade upp i sängen och drog stackars Per till fönstret och hoppade och skrattde som ett barn som ätit för mycket socker. Pekade, skrek och kramade.

TITTA!
        

Jag har nu mer julkänsla än någonsin!
Jag ÄLSKAR julen!









Och jag älskar dg Per!

Kommentarer
Postat av: Per

Jeg elsker deg også...

2008-10-30 @ 15:08:01
Postat av: DrFanny

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2008-11-01 @ 10:29:34
URL: http://drfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0