Ett år äldre...

Då har det gått ännu ett år och jag har firat en födelsedag till!

För första gången på tre år så vaknade jag i mitt hemland för att få fira födelsedagen med min "riktiga" familj, hehe. Det vr en jättefin dag med många dina presenter.
Det var oroligt gott att se familj och släkt igen. Så som min fina faster och kusin som jag, som vi räknade ut, inte hade sett på ETT och  ETT HALVT år. What the......?! helt otroligt... Förlåt för den kära faster!

Men eftersom jag har "två liv" så ska jag fira med min norska sida både idag och imorgon! Ikväll blir det fest med de "norska" vännerna (blir en del svenska...) och imorgon med min fina norska familj!

Så jag har egentligen inte tid att sitta här, men jag fick lite skäll för att jag är så dåligt på att skriva, hehe... Så nu har jag uppdaterat och måste komma igång med städningen!

KRAM till alla godingar som grattade mig på min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0